22 January 2011

What if Animals Got Facebook Accounts?





Salam and 안녕!







This is one article I took from Mohd Zul Fareez's FB account. HAHAHAHA...It really gave a humorous Saturday morning for me. Ever imagine if animals got Facebook? Cats, lizards, chickens, sharks, mosquitoes, monkeys, all....are busy updating their status in Facebook just like us, the normal human being do.Sounds ridiculously funny. What don't you just scroll down and read them and laugh your heart out. Check it out!


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.






Cicak : Tuan rumah baru beli reket elektrik, gua kenduri nyamuk BBQ mlm nih…

Nyamuk : Baru habis ronda rumah Ajoi… kenyang burp, Alhamdulillah. ..

Aedes: Baru jer selamat bagi injekan maut, yeah!!!

Ayam: Tidaaaaaaaaaaaak, Besok majikan gua mau buat kenduri kesyukuran, gua mau di sembeliiiiihhh! ...

Cicak : isteriku tersepit pintu

Kucing Betina: “Anak i yang ke-5 baru tanya siapa bapaknya. I bingung nak jawab apa. I sendiri lupa bapaknya siapa.”

Ayam : Kawan2…kalu esok guwe tak update…bererti guwe udah di goreng….I luv u all… jangan luper wat kenduri arwah untuk I yaa...

Nyamuk: Siot, sekali drug addict gua hantam daaaa. Gua positif HIV AIDS... uwaaaaaaa

Cicak : Mau ke ke bilik air anak tuan rumah jap … baru beli videocam baru …

Kucing: Baru je add awek sebelah umah... keturunan PARSI beb!!!

Tikus: Operasi malam ni... selongkar kitchen kabinet... sape nak ikot?

Katak : malam ni nk wat konsert la..da lama x ujan ni..hangat oii..

Ular : rasa mcm nk makan lauk telo la malam ni..mana nk cari ek..

Anjing: Aku tension bila ada mat rempit berkumpul tepi rumah aku tiap malam. Nak tido pun x senang hanjeng punya org.

Kuda: Patah kaki; Rider aku bangang salah timing bila nak lompat pagar, sekarang rehat kat kandang.

Kura-kura: Aku sakit hati bila bini aku berjalan. Lembab mcm siput babi

Siput babi: Aku sakit hati bila bini aku bergerak. Lembab mcm kura2

Gagak: Tadi jumpa ayam KFC. Jangan jeles

Burung Kakak Tua: Penat betul nk ubah stigma masyarakat. Walaupun aku Burung Kakak Tua, tapi aku burung Jantan!!!

Babi hutan: susah betul nak cari makanan halal sekarang ni.

Kera: semalam GF aku bagi bunga. Sedap jugak kunyah

Tikus: Aku makan mee goreng mamak kat Adom Cenderawasih tuuu. Meh la join sekali.

Lalat: Asyik hurung bangkai je. Alhamdulillah hari ni jumpa nasi bungkus.

Sotong; Aku bengang bila tapak sulaiman ejek aku si lembut

Kucing : update petang karang tepat jam 5.00pm slow ngendap ala2 pink panther nyurik ikan bawal kepunyaan kaklelamajnun. ..

Lipas : merasmikan pengunaan kepak baru sekali bila dikembangkn. ..gerun tengok mmber aku kene tarik dgn jeli2 panjang kepunyaan cik cicak..eee seram nyeee....

Itik serati : hahahhaa lawak2 ayam serama tu ade hati jalan tersengguk2. ...nk tiru aku le tu.. lol....

Ikan laga: Boring sey, duduk sorang2 dalam tangki ni.

Ikan parang; Kurang asam punya manusia, letak gambar aku kat depan bekas keropok

Ikan Jerung: Kenapa x de sorang pun nak add/approve aku. :-(

Ikan Sepat: Terkenang jiran sebelah yang dah dijadikan ikan pekasam. Al Fatihah

Ikan Bilis: Wah ramainya kawan kita. Tahniah remy, ko kawan aku yang ke 5000.

Ikan Arowana: Cantik tak sisik I? Cantik kan ?

Ikan Mas Koki: macam mana nak kurus nie


ROFL. HAHAHA. Thanks to this article, I found something to cheer me up on Saturday morning. hikhik



 






15 comments:

ninezero said...

aduhai...lawak2!
pagi2 perut da senam ngan ketawa2 ni.hahahaha
like dis~

farah booboo said...

ninezero: hahahha...mg pun kan....sarapan ngn gelak pg ni...hikhik

a-En said...

sengal sungguh!!
ada ka kura2 ngn siput gadoh.hahaha

cikpuanmudanurul said...

heee comel gilee dorg :)

namaku rahmat said...

kalau r mereka ade fb

farah booboo said...

ain: hahhaha...jendul kan....

farah booboo said...

rahmat: hahahha...kalaulah mereka ade fb...haruuuuuuuu....populariti manusia jatuh merudum..hikhik

SasHa Lee said...

memag tersenyum senggeh jer baca entry nie..;)

farah booboo said...

sasha lee: hikhik....wajiblah tersengih...hee

TunTeja said...

hahaha.sengal upenye adik akak sorang ni ;)

farah booboo said...

kak dya: hahaha,,,,mg pun...akak j taktau...hikhik

cHeN-Ta said...

di mana kuda laut ketika itu??

farah booboo said...

chenta: hahaha...kuda laut tgah berehat kat umah....dy online memalam sikit. hahahah

chemie said...

memang best...=D

farah booboo said...

chemie: hikhik...kan3?

hak milik kekal dan terpelihara nurfarah wahidah.