08 November 2011






Mak: _______ tu sape? Selalu dengar nama je, macam mana la rupa dia agaknya.
         Tak ada gambar dia ke?

Dia: Eh, buat apa nak simpan gambar dia?

Mak: Mana la tau, kot2, jadi menantu mak nanti. Kalaulah menantu mak nanti ________

Dia: Mak ni, dia tu kawan kita je la! huuu

Mak: Manalah tau masin mulut mak, betul2 dapat dia jadi menantu. Pagi2 raya haji ni kan... HAHAHA




Aigooooooooooooo =.="





12 comments:

PIA said...

sape sape sape?? tetttt! haha

sizuka[Izzati] said...

auwwwww.tak lama dah tu :P

nurfarah wahidah said...

pia: hhahaa, ntah :P

nurfarah wahidah said...

kak zati: haha, kita calon pun tade, yg pasti akak dulu baru kita, hekhek :P

edz said...

nanti jemput nasi minyak k, wahaha!.. good luck!

nurfarah wahidah said...

edz: rasanya awak dulu baru saya, wakaka
jgn lupa jemput ye nnti...hehee :P

thanks! :)

Anonymous said...

i know!!!i know!!i know!!!
bluek!!!!!!!!!!!!
ya!unni!!sudah berani yer sekarang....:P
naaa.......wa.......in!!!!hahahaha:D

nurfarah wahidah said...

hahaha, tell me apa yg awak tahu....... :P
confident semacam je budak ni...bluekkk!! :PPP

Anonymous said...

hahaha!confident itu penting ye...
i knowlah...!!:P
kang bagitau kang...
nak ke???kite sebut ea....
:P

edz said...

fifah jemput nnti... :P

nurfarah wahidah said...

anonymous: hahahha, awak ni...yakin semacam je...kalau salah mcm mana? wakaka

nurfarah wahidah said...

edz: amboi.................hahhahaa

hak milik kekal dan terpelihara nurfarah wahidah.