09 January 2011

Awak dan Dia.


Awak ni siapa sebenarnya?
Kenapa awak misteri sangat?
Ke saya yang tak pandai cari tahu siapa awak?



Ni kita ke? BUKAN. kita manusia la awak.




Awak ni ke?
BUKAN.
Awak tak nerd macam ulat bulu ni.
Kalau tak takkan awak ....



Awak bukan macam dia.



Pun bukan macam dia.


 Bukan dia.


 Dia pun bukan.


 Dia lagi la bukan.



Dia ni pulak?
Mungkin ada sikit.



Awak tak macam dia.



Dia bukan.


 Dia pun bukan.


 Awak bukannya dia.


 Awak bukan macam dia lah!



Dia pun bukan!


Confirm awak tak macam dia!



Awak ni siapa sebenarnya???
Siapa??
=.=


 





12 comments:

insyirah said...

someone,somewhere,someday..is made 4 u..:)

farah booboo said...

hahaha....makhluk misteri kan... :)

Ila Aqilah said...

sangat misteri..hehe

farah booboo said...

kak qilah: hahaha...misteri sgt...weeee~

Wahida Nasution Thakhrim said...

puas cuci mata.. i like!! (^^)

farah booboo said...

hekhek....mereka sume adorable! :)

TiKa LEh said...

lee min ho..heheh...

farah booboo said...

tika: heheh....lee min ho tade sini.... :)

Aimi Razman said...

hope dia ada la sket2 mcm korean. as you wish teehee

farah booboo said...

aimi: hekhek...hopefully...weeee :p

TunTeja said...

mak datokkk..sume bukan.pass kat akak je la yang sepet2 kat atas tu! hahaha

farah booboo said...

kak dya: hahahaha....tak boleh! tu kita punya! hahaha

hak milik kekal dan terpelihara nurfarah wahidah.