07 December 2010

nice blog award.



tagged by ain, kumawo. :)


1. Kenapa saya pilih nama blog saya camtu?
i.am.me: live life, laugh often, love much.
i want everyone, including me to have a better life,
a life with no hatred, sadness or whatever negative feelings,
that is by living life to the max, laughing out loud often and loving much.
i am me in this blog, so care less if i ever utter craps,
'cos i am just like you, a normal human being. :)

2. 5 perkara yang aku suka?
dengar lagu, tgk tb, makan, tgk org, keep.

3. 5 perkara yang aku tak suka?
ap yg aku tak suka tu la yg aku tak suka.he

4. tag orang lain....
mydaya
mytwin
harabuji
pia
mawabbies
yaya
wahidah
nudra
kak dya
kak zai
mr jj
awak yang membaca ini
:)


2 comments:

insyirah said...

thanx dear..

TunTeja said...

yey.dapat award.mekasihhh..

dik.akak da tuka url blog tau
ni die
http://dyatunteja.blogspot.com/
rajin2 follow la ye.hee

hak milik kekal dan terpelihara nurfarah wahidah.